IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I really fucked it up this time

Publicerad 2010-11-21 14:48:19 i Vardag,

Ska försöka mig på att göra viktiga saker så småningom. Ska finslipa på en biologiuppgift som de inte var nöjda med. Skriva e-mail till mina finska vänner. Kolla igenom orden till engelska imorgon och läsa lite på finskaord. Sen ska jag dra damsugaren några varv längs golvet och dammsuga upp obefintligt damm. Och plocka bort böcker från förra perioden som ligger och skräpar i mina lådor. Så ska börja med det nu.. Kanske i den där ordningen? :) Och komma på någon ide till julfesten. Har redan en halvfärdig ide men ska finslipa på den lite tror jag bestämt.
Ses!
Kom just på! Sista teorilektionen imorgon i bilskolan:D

Kommentarer

Postat av: patricia

Publicerad 2010-11-22 21:26:51

tänker snart slut läs din blogg ja! får så jävla dålit samvete då ja ser allt du ha gjort å ska gör me skolan hit å dit å ja ork int ens öppn väskon! :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela