IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

hemma

Publicerad 2009-04-30 08:53:18 i


Janå precis som ja gissa så vort ja sjuk. Suprise suprise. Hadd lite stegring igår furi ja sko ga sov så mamm sa att ja int fick far ti skolan ida tå. Känner me nu int så sjuk ida nu. Har forfarand all symptom som igår men ja mår nu int na dålit ellär har sjukt i huve. Som tur ji. Fö ja vill int va sjuk igår fö ja ska ti Korsnäs imåron ti Anna på "kalas" å tå ska ja va frisk. Ska kör ti Korsnäs me min mopo. Ellär rättare sagt min vespa. "Blåa Faran" som ja ha döpt on till. Ja min vespa ji en flick. I can feel it.  Men ida ska ja vel ta e lognt tå ska bli frisk så. Ska vel sov å skåd på TV bara. Men ja va dukti stäig opp 8 fast ja veta ja sko va häim ida. Anna ji sekärt besviken på att ja int kom ti skolan. Men ja hadd nu tur att ja vort sjuk igår fö tå hindar ja ju var frisk tärt imåron. Å på plussidan sko vi ha dans i skolan ida som ja slipper. Fundera faktist en stånd igår fall om ja sko skolk. Men e behövdes ju int he tå. Men men. Har int så myki å berätt tå int ja ha gjort na. Kommer vel kanski mäir imåron tå ja ha vari ti Anna. Ja å ikveld ska ja far ett vespan menn från skäre om ja får fö mamm vill seg. Ska vel lag na kort ti Anna ida. Ha redan gevd en födelsedagspresent åt on. On fylld 3 januari så. Haha. Bättre sent än alldrig att ha kalas. Så tror ja ja ska installer na spel så ja har na å jär ida. Mamm, papp å Jens far ti skäre ida så ja kommär int få nain 1-majballong. Ja fast ja ji 16 ji ja fortfarand som i barn å ja vill ha en ballong! Men min kära storasyster tyckär att min lillebror å jag ji fö gambäl fö 1-majballonger. Man blir ALLDRI fö gambäl fö ballonger. Tyckär jag. Så ja sko faktist vill ha en Nalle Puh ballong. Men nu ska ja slut tal strunt här å jär na annat. Men kommär vel kanske mer skrivas ikvel beror på om e händer na ellär int:)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela