IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

på väg att bli sjuk

Publicerad 2009-04-29 18:58:45 i

Jag kommer säkert bli sjuk snart. Har sjukt i halsin, lite huvuvärk å hosto. Plus att pollen jävlas så e svider i ögona å kliar i dom och så ji ja täppt i näsan. He kan ha å jär me att ja ji förkyld å. Men men. Inatt hadd ja bästa drömin på leng. Drömd att en person som ja tycker mindre om tala na skit omme. Så tå vort Julia, Nina å jag skitförbanna. Väit int vann Anna va. Kanski e va månda:D Janå så gick vi på mat vi va i skolan så. Så fick vi ärtsoppo. Som ja BTW hatar men så lassa ja på jättemyki soppo å så gick ja ti borde vårat me brickon. Så gick jag, Julia å Nina ti on å ja hadd me min ärtsoppo å mitt mjölkglas å hälld he yvi on. Jag sprang iväg å Julia å Nina täckt me så on int sko kon hämnas. Felt good. Så vakna ja av okänd anledning mitt i natten å skratta fömme sjölv. Haha. Nästa gang ja vakna va klocon 6 vakna fö ja trodd ja hadd försovd me så tänkt ja SKIT måst skyndi me men så skåda ja på klockon så va on 6 tå tänkt ja bra kan sov lite mäir enn en tima än. Känns allti lika bra att somn om. Men ti sist måsta ja stig opp tå. Känd me ganska utvila fast e hadd taji leng fömme å somn. Va så jävla varmt. Sov int na i bussin på måronin ja tala na me Natte så. Först timan hadd vi engelska. Lyssna på Martin Luther Kings berömda tal I have a dream. Haha å skratta fö e va na folk som häila tidin understöik an me na "yeah" eller "yes". Som Jens i våran klass segär. Sedan hadd vi matte å vi öva ti prov å ja tror e kommer ga ganska bra fömme i prove känns som om ja sko första allting fö en gangs skull. Sedan hadd vi finskaprov. Å ja kommär få typ 6. Fast ja plugga igår så nää. Får allti black out tå ja har finskaprov. Sedan va e mat å Anna å jag berätta om våra fantastiska drömmar. Haha. Sedan hadd vi religion. Så sa lärarin våran "yes" tå an fundera na fösse sjölv. Jens: VEM SA YES? SA TU YES? Lärarin : Ja. Jens: Int får tu seg Yes e ji jag som segär he. Haha. Å sedan hadd vi hälsolära å tala om na så tråkit som motion. Vi väit att vi ska rör på os fö att må bra. Ni behöver int upprep e varenda år!  Sedan hadd vi samhällslära hadd förhör å så skåda vi på våra "aktier" å sedan tala vi me Pia Lustig om vart vi hadd söikt å om vi känd oss nöjd me he vale. Å så fick vi våra prao-böcker å våra studiehandledningsböcker. Kom på nu igen att ja snart får les bräive som ja skräiv åt me sjölv tå ja gick i 6:an. Haha längtar. På den tiden va ja ju mäir fjortis än va ja ji nu. Ji lite rädd å om ja ha skriva na häilt gälit. Å tå ja ha öppna hede bräive. Så ji e bara 2 dagar tärt vi slutar skolan å fast ja längtar ett sommarlov så får ja smått ångest yvi att ja ska lämn högstadie å min underbara klass. Kommär pjul som fan på avslutningen. Men ja kommär sekärt int va enda. Men haha ja tänkt ju buri pjul förr åre ja tå ja så tå all nior som gräit ji en tåli person som kan buri pjul bara fö att nain anin pjular.  Så ja kona int skåd på niona ifjol. Men nu ska ja slut innan ja får vämeslag ji så jävla varm hije vi datorn.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela