IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

äää ork int la en rubrik

Publicerad 2009-08-20 19:01:23 i

Ha int hinda uppdater furi nu. Int fö att nain bryr se. Bara Emelie som läser entå. Men jaa. Har int na intressant å seg. Skolan ida som vanligt. Hadd inga håltimar ida så ja orka int ens ta me datorn. Fick våra busskort ida å. Så he ji vel enda nya sakin. Å så slapp Emelie, jag å Nina matteläxon fö vi e så dukti. Ungefär.... Å så hadd vi ju hjölp åv en miniräknar häila timan å så. He hadd int vissa fö di ha int fått sina miniräknare. Men jag har Jessicas gamla fö di kostar ju typ 120 € så ter spara ja ju na pengar. Så va ja å hämta räkning ti böckren å e vort vel 101 €. ja va lätta fö  ja trodd tyo att e sko var 150 € men ha ju int fått musikbokin men he ji musiklärarins fäil fö an ha som int vari å taji ut dom å he ji han sm måst jär e. Å man måst som betal dom imåron ellär så var di dyran. Tål int an. Men våran biologilärar diggar ja. Jag som ha hata biologi så tycker faktist e låter ganska intressant tå on talar om e. Så skrattar vi nu myki på timan å. Men skönt att e ji frida imåron. Ska vel int jör na ja ska vel skå typ på TV. Imåron kommer ju Smallville. Älskar he programme. Men ja vill att Lana ska försvinn elu döij. Tål int on. Å så längtar ja ett att gossip girl ska buri igen. Tär Hilary Duff ji me. Jeij. Ja diggar Hilary Duff. Men nu ska ja slut!
Ses!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-20 21:31:05

typ, typ å typ eller? :) Jag å läser ju faktiskt din blogg...fr.o.m idag... :D

Postat av: emelie

Publicerad 2009-08-21 20:16:04

jag som räkna, ni som skriva haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela