IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

fredag

Publicerad 2009-08-21 17:54:50 i

Skolan först ida. Å he va vel som vanligt. Å vi fick äntligen våra musikböcker. Å så fick vi hör om dom olika projekten. Å jag ska anmäl me ti Kanalöarna. Fö he låter bra tyckt ja. Sko också kona tänkt me att far ti Paris. Men far no heldran ti Kanalöarna. Di talar ju engelsk ter i alla fall. Å na lite fransk faktist. Men ja ingen bra dag såde annurs. Känns som om ingen sko va på men sid ida. Ja kan int å is int föklar e na närman. Ida ska ja vel int jär na. Ha int förslaji na å jär int jag e så var e vel int na. Allti jag som planerar tyckär ja. Å jär ja int he så jär di na utan me utan å fråg om ja vill va me. Ja jag känner me lite utanför ida. Men ibland ji e som om ni int sko bry är om va ja jär elu om ja ji me är elu int. Så jaa. Men ska vel int tal na mäir om he nu. Vill int tal om e fö  myki tär all kan läs om e. Liggär just nu i soffon å slöar å halvtittar på TV.  Ikväll tänkt ja att ja sko skåd på nain film elu na i brist på annat. På månda ska vi ettor ti molpe å leka elu va vi nu sko jär. Kan vel bli kul. Känns lite konstit att skriv att man ji etto på nytt. Haha. Men ja trivs no häilt bra på gymnasie. Men känns no lite konstit tå man gar ti högstadie tå man har musik å teckning. Å att si sin lillebror tär ji nu rikti konstigt. Han som ji så litin. Fick en plötslig lust att si på O.C å One Tree Hill. Hmm ladda ner? Alltså gud va ja flummar. Ja skrivär som allt som dykär opp i huve å mitt huv ji aldri på sama ämne läng. Å ibland har he ja tänker på inget å jär me he ja just tänkt på. Mitt huv fonkar int som all andras huv? Märker ni aldri hu ni ibland tänker på en sak å häilt plötsligt ji tio miljoner km från he ni just tänkt? Okej hoppas ni försto ede å int e bara läit som na flumm. Mitt huvud e fullt me bommull möjligtvis sockervadd. Å ja väit int vann ede kom ifrån. Nu ska ja slut innan ni tror att ja har allvarliga problem. Vilket många säkert tror ja har. Vort ganska langt inlägg ida mot va e brukar va. Men har så myki i huve mett som snurrar runt. Hindar int ens skriv allt ja tänker. Men nu ska ja slut!
Ses!

kan int ladd opp bilder? wtf!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela