IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I'm back

Publicerad 2009-08-10 19:58:22 i

Igår flytta ja häim från skäre. Kändes lite bittert men jaa.. Ja hör no häim på skäre ja. Va ti stan ida å köpt na saker in fö skolan. Så känner me ganska redo. Men verkar som om vi int sko få väit i vilken klass vi kom? Fö ha nu int fått na bräiv na än men.. Kan int fatt att ja ska buri gymnasie kommer kännas konstit på torsda tå man stiger åv utanfö gymnasie iställe fö högstadie. Kommer sakn min gamla klass... Kommer säkert hamn i en klass me follt me folk som ja int tyckär om. Oh yes. Lyssna just på Paramores säinast singel "Ignorance" va skitbra. Å täiras nya album så släpps 29 september så tå har man en ny skiv att ga å vänt på att få ladd ner. Men känner me lite på mäir Keane humör ida. Så ja tror ja ska lysen på na gamla godingar. Som Crystal Ball å A bad dream. Kommer inget på TV ida så tror att ja ska ladd ner na om ja ork. Ellär så skådar ja nain film ja har på datorn ellär spelar sims 3. Ji häilt addicted åv he spele just nu jag. Men he var ja oftast åv sims. Men nu tror ja int ja har na mäir på hjärtat. Men sätter in na bilder så sir e länger ut. Haha. xD
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela