IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

lördag

Publicerad 2009-08-22 10:52:02 i

I brist på ruriker så får e bli dagen som rubrik. Stäig juts opp. Kvart yvi elva va on vel. Faktist säinast på leng fö meg. Ja brukar stig opp ca halv elva ellär elva. Ja ja ji vel lie åv en mårgonmänniska. Men ja tå man vaknar kan man väl stig opp? Vilket ja aldri jär stiger opp tridi elu fjärd gangon ja vaknar. Å ja har dålit måronhumör så ja kan ju int va en måronmännisko hellär. Men ji ingen nattmännisko hellär. Gar å ligg halv 1 elu 1 på hälgan å allt mellan 10 å halv 1 på vardagan. Beror på om ja skådar på TV ellär int. Men jaa vafö va opp om du känner de trött? Igåt va ja fan så trött klockon 12 att ja hadd svårt att fokuser blickin på saker. Å he tar ja som ett tecken på att nu ska ja ga ligg. Så varken måron elu nattmännisko. Ja ji mitt i mellan. Ha ju no hinda va opp länger å. Ji oftast he tå ja ji me Anna. Tå sittär vi å talar skitläng. Men ja.. planer för ida. Inga. En film igen kanske? Ska i alla fall spel the sims 3. Så addicted åv he spele. Buri int spel he spele! Ni var fast i e. Okej mina inlägg handlar allti om typ hondra saker. Men tå får ni ju myki å läs i alla fall. Sko skriv nainting men ja fundera na hije i mitten så glömd bort va e va. Janå kommer vel på e tå ja ha laga opp eje inlägge. Vakna ida åv att ja hadd sjukt i ögonen så tänkt ja va fan? Men så gick ja å skåd me i speglin å så att ja hadd glömd å tvätt bort smink igår. Bra gjort! Men ja e ha gaji om nu tå ja tvätta bort sminke. Okej mitt smink innehåller bara en sak : mascara. Förstar int ärligt talat folk som int kan ga utomhus utan smink ellär hu di ork smink me så myki saker. Okej gud har välsignat mig me ganska bra hy. Så ja har nästan aldri na finnar. Så om ja har en finn så var ja häilt till me. Men ja. Mina finnar ji bara memme en dag elu två typ. Sedan ploppar di tibak. Men nu ska ja slut skriv å spel the sims. Haha addicted! Å så bestämd ja me just: Imåron ska rume städas!
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela