IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

sovmåron

Publicerad 2009-08-25 17:32:56 i

Ida hadd ja sovmåron. Hadd håltimar täide två första lektionren. Så ja tanka Blåa Faran å åkt iväg ti skolan. Å he gick häilt bra. Hadd bara en tima å så va e mat. Kändes lite konstit. Hadd musik ida. Å vi sko test hu högt å lågt vi kona ga tå. Haha sluta me att jag å ett par andra flickor sto me så jävla höga toner så vi läit som na teckna figurer på helium. Haha vi sto å skratta åt os sjölv. Annurs hend e vel int så myki i skolan. Planer fö ikväll så ji vel läxona, duschen, ut me hunden å möjligtvis en film om di hindar ladd ner. Jens sittär på andra datorn å tydligen laggar e. Fö att citera: Vitto e laggar. Lägg åv nedladdase. Gar en stånd: 400 ping. Lägg åv!  Haha jag låtsas som om int ja hör na fast ja sittär typ 2 meter ifrån an. Ja tror int an gar på att ja int hör na. HahaxD Men nu ska ja slut har inget å skriv hellär.
Ses!


Täjje laddar ja ner just nu :)

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2009-08-25 19:55:36

okej, e va skitsvårt! ;o

bride wars e superbra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela