IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

trött, tröttare, tröttast

Publicerad 2009-08-17 18:31:36 i

Ja e trött! Ha sovd na li.te baket matin å fö he så ji ja så jävla trött. Längtar ett att klockon ska var så myki så ja kan ga sov. Känns skönt att ja har håltima två första timan imåron. Sko egentligen konn ta sovmåron imåron å kör ti skolan me moped... Men ja sko som int ork he hellär. Men bara ja gar nain ordentli tid å sov så borda e var bra. Tur att e int kommer na på TV ida som ja sko måst si. Tycker faktist att e bara kommer dåliga saker på TV. Enda ja skådar på ji privileged på söndagar. Sittär å diggar black burning heart me Keane just nu. Älskar han låtin. Den ska ni lyssna på. Men nu fick ja plötsligt fömme att ja sko vill lysen på Hear You Me. Bästa låt ever. Ha int lyssna på han på läng. Så jävla fin låt. Skådar man på na sorgligt tå man hör han så blir e no pjulkalas. Vilket e nu ofta var fö meg tå ja skådar på sorgliga saker. Om nain pjular på film så pjular jag å. Ellär beror ju på sammanhang å vilken person e ji. Okej å ja kan aldri håll mina blogginlägg ti sama ämne. Hu fan kom ja in på filmer? Bara jag som sko lyckas me he. Men ja kom på nu. Emelie å jag läst en roli blogg ida. Hahah jaa on skriva om gu on tyckt personer ska va å na tåli att man int ska retas me folk i rullstol å tåli som e annorlunda typ. Precis tåli som hon sysslar påme. Haha vi skratta ganska högt. Otroligt att ingen lärar kom å sa att vi sko va tyst. Men usch nu slo en till trötthtetsattack till. Har som svårt att fokuser blickin just nu. Så ja ska vel buri slut. Sko egentligen ha vila avslut me en bild på nain som sir trött ut men hitta ingen bra så nu blir e nainting häilt random istället:)
Ses!


Det fick bli en söt sommarbild. En som ja faktist ha tagi sjölv:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela