IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

åhå

Publicerad 2009-12-11 15:26:56 i Vardag,

Ojoj min aktivitet e otroli. Men orkar verkligen int me nå just nu. Föde första så e ja så jävla skoltrött å vill bara ha jullov. Sitt å jör ingenting å int oro se fö na. Fast e ji frida så känner ja me redan stressa infö månda å onsda nästa veko som ja har engelska å psykologiprov på. Bajs. Men ida ska ja försök varv ner å ta e lugnt. Men inget Idol fö mig inte. Couldn't care less. Förstar int hu folk orkar me he jag. Blir vel nån film fö mig eller na annat. Får si. Nu ska ja ga.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela