IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

brainfreeze ingen rubrik:)

Publicerad 2009-12-21 13:04:18 i Vardag,

Hhaha. Fick brainfreeze så de blev ingen rubrik. Har just ätit smörgåstårta. Igen. Hhaha man kan faktist komma till det stadiet då man börjar tröttna på smörgåstårta. Men mamma slängde bort den sista biten nu. Så nu är det bara tårtan som ska ätas upp. Gräddtårtan. Som fortfarande är typ halv? I alla fall så är det mycket tårta. Nån som vill hjälpa till och äta upp? Hhaa ser ni va duktig jag är och skriver på standardsvenska eller vad det nu heter. Högsvenska. You should be proud. Nu ska ja avsluta. Kanske kolla ett Sunes Jul avsnitt eller spela ett spel. Får se hur det blir. Kan ju kolla om någon intressant är inne på msn först.
Ses!

Kommentarer

Postat av: Digitalmonster

Publicerad 2009-12-23 17:25:26

åh jag älskar sunes jul! <3



god jul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela