IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Can't watch you break and shatter

Publicerad 2009-12-30 15:36:22 i Vardag,

Hallå:) Uppdaterar bara för att... Har ingen jävla aning om varför ja uppdaterar. Har inget att säga. Enda jag gjort idag är att jag har läst "så länge vi båda andas". Igår fick ja faktist med Jens ut å spark. Sedan läikt vi me hondin i snön. Eller kanski mäir jag. Va som en 5-åring igen. Å ja skrivar på malaxdialekt nu igen fö att ja talar me Anna på msn så e gick som bara åv farten att skriv på dialekt hije tå å. Ja kan int skriv på två "språk" åt gangon. Hahhah.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela