IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

....

Publicerad 2009-12-14 09:22:35 i Funderingar,

Ibland har jag svårt att förstå hu bortskämda männsikor kan vara utan att veta om det. Jag kan erkänna att ja kan räknas som bortskämd. Men folk som vill ha ALLT till jul och dessutom det dyraste. Nya telefoner, Tv, sängar ja allt fan. Och det roliga är att dom tycker att deras föräldrar kan satsa mycket pengar på dom nån gång. Hahha. Fattar ni inte hur dyra ni är redan? Mat kläder mm. Ni kostar skitmycket för era föräldrar å ni fattar som int e. Jaaa.. Säg att ja e avundsjuk tå. Brukar ju folk säga när folk vågar ha en åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela