IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Feeder

Publicerad 2009-12-28 14:04:32 i Musik,

Sitter just nu och lyssnar på ett par Feeder-låtar. Mitt älsklingband just nu. Det är en sån härlig känsla att hitta ett nytt band och känna att deras låtar betyder någonting. Till skillnad till Lady Gagas låtar som har en störande förmåga att sätta sig i huvudet men de betyder ingenting. I alla fall tycker jag inte att man får ut någonting ur t.ex. Pokerface? Sätter in 3 låtar av Feeder som ni kan begrunda. Sätter inte ut Feeling a moment fö den har jag redan haft ut en gång.
Morning Life

Bitter Glass

 

Pilgrim Soul

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-12-28 20:21:31

svar: Ja det tycker jag också! Eller någon mer fortsättning så att man får se hur det går med Harry och dom och dödsätarna osv, och i samma bok kan man också få se hur det går för barnen på Hogwarts typ :) Skulle vara grymt kul om hon gjorde det. Jag har för mig att hon ska göra en barnbok om Harry Potter, inte säker.

Feeder är grymma :)

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-12-29 14:59:51

svar: Jaa, och Ron och Hermione också! Gillar deras relation mer än Harry och Ginnys, faktiskt. Men det skulle vara grymt roligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela