IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Feelings you never knew, pulling you under now

Publicerad 2009-12-29 17:07:47 i Vardag,

Har egentligen inget och säga. Tänkte bara att jag borde uppdatera. Har inte gjort någonting idag. Men ska ut med sparkstöttingen senare. Ska väl försöka få med mig Jens också. Men ska inte hoppas för mycket. Hopp nånting som jag har tappat på vägen. Hoppas inte på någonting längre för det blir aldrig någonting. Därför är det lika bra att inte hoppas alls för då känns det bättre när det inte händer än vad det skulle variit om jag hoppats. Annars blir det väl ingenting idag. Som vanligt då. Kanske kollar någon film. Får se hur det blir.
Ses!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-12-29 20:23:12

svar: Ja, men det kanske också är meningen. JK kanske ville att det skulle bli så, så att man själv får liksom komma på med egna svar om hur man själv tror att det har blivit, och liksom fantisera lite själv. Om du förstår vad jag menar ;)

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-12-30 00:47:00

svar: Ja självklart hoppas ju jag också, men som du sa, ska inte hoppas för mycket. Jag tror inte att det kommer en till lång bok, tror nog att JK är nöjd nu som det är. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela