IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Juldagen

Publicerad 2009-12-25 11:40:15 i Vardag,

Hej hopp! Är stolt över mig själv. Var inte alls på datorn igår:) Å nej jag tänker inte räkna upp mina julklappar like a spoiled brat:) Ska säga så här. Är väldigt nöjd med mina julklappar. Och vem vill egentligen läsa om mina julklappar? Julafton var riktigt bra. Vi hade till och med besök av två tomtar. Hahah vi blev helt chockade när de kom två tomtar gående på vår gårdsväg. De kom in och sjöng och dansade. Sen var Kimi på rymmen. Men han kom tillbaka sen. Eller en familj hade tagit fast honom och kom upp med honom. Hoppas ni hade en bra jul.
Ses!
Idag kommer Shrek den trejde och Narnia häxan och lejonet. Och båda börjar 20:00(21.00 finsk tid) Så nu ska ja bestämma mig vilken jag ska se. Men blir väl Shrek för Narnia har jag sett många många gånger:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela