IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Need For Speed

Publicerad 2009-12-30 17:24:03 i Vardag,

Spelade för en stund sedan Need for speed med Jens. Och jag vann 1 gång av typ 5? Haha. Blev inte sur som jag brukar bli när jag spelar mot Jens. Generellt så är jag en ganska dålig förlorare. I alla fall om jag spelar mot någon i familjen. Men idag var jag så dålig att det bara var roligt hur dålig jag var. Hahha. Körde in i alla väggar och körde ner alla skyltar. Hhaha. Bilspel är nånting jag är otroligt dålig på. Idag händer väl ingenting. Ska försöka masa ut mig och göra någonting. Imorgon blir det väl heller inget speciellt. Firar nyår med grannarna och familjen. Försökte få med mig nå folk till skäre men ingen nappade riktigt på den idèn så de blev inget då. Men det blir väl bra ändå. Bra mat i alla fall:)
Ses!
P.S dog lite inombords bet i en lök;) D.S

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-12-30 21:55:14

svar: Nej det tror jag inte heller, jag tror att hon är helt klar med HP böckerna :) Känns ju grymt sorgligt, men jag tror att JK känner sig väldigt nöjd, och det är jag också :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela