IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

oh my god...

Publicerad 2009-12-12 10:28:58 i Vardag,

...Erik vann herregud ja tror ja måste gråta en skvätt av lycka. Eller så inte. I really couldn't care less. Å hu ja tå veta att Erik vann. Läst Emelies blogg å fick information. Igår då alla satt å nördade Idol å var nervösa över vem som sko vinna satt jag å kolla 90210 å One Tree Hill å bara känd att he va lycka. Hahah. Att kolla på nånting som aldrig kommer hända i den rikitga världen. Made me feel good. Idag ska jag inte göra något heller laddar ner ett 90210-avsnitt som ja kanske nördar ikväll. Får se hur de blir. Men nu ska jag spela spel eller kolla TV. En helt vanlig lördag då som sagt.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela