IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Passengers

Publicerad 2009-12-25 16:42:42 i Film,

Bra film. Verkligen scary. Först fatta man ingenting och sedan kom aha och sedan WHAAT? Hahhaa. Rekomenderas:) Tack Anna för julklappen:)

De flesta befinner sig i chock. Men en av de få överlevande från den ödesdigra flygkraschen med Flight 117 har fått en oförklarlig förmåga. En förmåga som den unga psykologen Claire Summers upptäcker. Först med fascination. Sedan med skräck... Den prisbelönta regissören av "Things You Can Tell Just By Looking At Her" och "Nine Lives" har skapat en överraskande thriller i samma anda som "The Sixth Sense" och "Final Destination". Anne Hathaway från "The Devil Wears Prada" och "Brokeback Mountain" är psykologen som i sin jakt på rätt svar hittar en sanning som man omöjligt kan tro på .

(cdon.com)

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-12-25 19:24:49

svar: Jag tror det bara var liksom någon tanke hon hade, för han är ju inte direkt så.. ja, han är ju annorlunda liksom :P Men det är ju Dumbledore. Annars kan det ju också ha varit som du sa, och att hon vill liksom visa att inte bara HON inte har något emot homosexualitet utan självaste Harry Potter storien och visa att det är okej att vara bög, tillochmed Dumbledore är liksom, om du förstår vad jag menar.

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-12-26 00:41:50

svar: Haha okej :)

Hmm, svår fråga. Men jag älskar ju själva trion, haha. Alla tre har liksom egna personligheter och är så himla bra på olika sett, så jag kan inte välja av dom tre. Själv? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela