IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Santa Claus is coming to town

Publicerad 2009-12-23 10:51:57 i Vardag,

AAAAH! Snart Julafton!:) Ser fram emot jättemycket. Å ida kommer vi komma i riktig julstämning när vi ska som varje jul stå och svära i plastgranen som vi alla hatar:D Ja  nu tänker all usch varför har man en plast. Ska vara rikitg som luktar. För det första så är Jessica och jag allergiska. Så vad väljer man hela julafton tillbringad med kliande ögon, hals, armveck etc. Eller allting är bra fast man har en plastgran. Enkelt val. Och de som säger att de tar en riktig gran och har allt det där kliandet istället kan jag fastslpå att ni inte är allergiska och fattar inte hur jobbigt det är. Sen så undrar jag vad Kimi skulle tycka om det? Kanske har någon annan hund varit och kissat på den före och så känner Kimi att han måste markera sitt revir. Då har vi en liten olycka där plötsligt. Och hur trevligt är det? Så kommentera bara vår plastgran om ni har något snällt att säga. Som typ att ni beklagar sorgen att jag inte kan ha in riktiga träd i huset. Nu ska jag spela spel.
Ses!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-12-23 12:25:44

svar: Jaaa jag håller med! Jag längtar jättemycket till filmen, men samtidigt vill jag inte att det ska ta slut. Det har liksom följt med mig så länge, och jag vill inte att det bara ska sluta liksom. Haha herregud vad jag kommer grina xD Aja. Jag kommer säkert göra det tillsammans med massa andra HP-fans, haha.

Någonting annat jag också längtar till i filmen är ju Ron och Hermiones kyss! Den är ju inte direkt med i boken, eller man får ju inte vara med om deras kyss men man får ju ändå reda på att dom är ihop, men jag vill så gärna se den! Haha. Har alltid velat att det ska vara dom två :)

Haha samma :) Vill ha alla julklappar och maten och allting!

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-12-23 13:13:29

svar: Hahaha jaa precis :D Har också längtat sen dess! Nästan andra boken. Dom passar så himla bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela