IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Walking this christmas down santa claus lane

Publicerad 2009-12-23 14:55:14 i Vardag,

Nu tror jag bestämt ja tar lite paus från bloggen. Ska ta paus från datorn helt imorgon tror jag så. Kommer säkert logga in några gånger idag på bloggen i alla fall. Men bara för att kolla om jag fått några kommentarer av Lovisa. Vi sitter mitt i en Harry Potter-diskussion så. Och jag hoppas vi kan fortsätta med den efter julafton. Jätteroligt att tala med någon som är lika Harry Potter-galen som jag. Har letat efter någon sån jättelänge nu:)
Ses!

Kommentarer

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-12-23 16:07:21

Hahahaha :D <3 Såklart vi kan fortsätta efter julafton ;)

svar: Jag tycker absoluuut inte att hon ska vara med Harry! Jag vet inte riktigt varför, men jag tycker det hellre ska vara Ron och Hermione. Det har ju liksom varit så från början att Hermione och Harry har varit kompisar, medans Ron och Hermione har man sett att de liksom smått gillar varandra. ;)

Postat av: lovisa

Publicerad 2009-12-24 00:24:31

svar: Haha ja det finns ju lite konstiga videos ute på nätet. Men alla har ju olika åsikter, haha. En sak jag tyckte var lite lustigt var iallafall att Dumbledore är bög. JK Rowling har sagt det själv. Såg det för kanske 1-2 år sen på tv, sen nyss igen på extra materialet på Half-Blood Prince. Det tyckte jag var lite... jag vet inte. Har alltid hoppats på han och Professor McGonnagal, hahah xD



God Jul! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela