IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I must be paranoid

Publicerad 2009-06-23 22:01:26 i

Fick tag i Anna. Haha undrens tid e int förbi. Men ja. Sko tal me hon om na som Emelie å jag hadd planera att vi sko kör me våra mopeder ti skäre mett. Tå ja fick tag i on så hadd on just komi häim från Simone å Emelie hadd vari tär å on hadd int sagt na om e. Hmm? Har du ändrat dig Emelie? Men ja sa att Anna sko fast ring å tal me Emelie na så ja. Minns faktist int va ja sa åt on. Haha minne som en guldfisk. Sittär på datorn nu me Jens e i duschen. Otroligt att an kona slit se från datorn. Ida va Jessica, Jens å jag ut på hundjakt fö Kimi hadd smiti igen. Alltså an ha smiti minst en gang i vekon på sommarlove. Men vi fick fast an ganska snabbt anje gangon fö an hadd me se häila snöre som an satt fast i så. An hadd no bara 2 minuter i de fria. Vilket va bra fö in buss kom precis tå vi hadd fått fast an å Kimi älskar att jag dom å hålld en gang på å var yvikörd. Tå vi kom häim så gick an å skämdes direkt. An e så gulli tå an jär he. Å tå ska man låss va sur på an tå så an fattar att an jort na fäil. Men ja kan int låssas he na läng ja fö an e ju så sööt. Haha. Vilken mjukis ja ji. Men nu ska ja ga å mys i min säng. Å ska vel kanski ring åt Emelie om ja ork. Haha. Kan ju tal me on imåron å så kanski ja int ska stör on na mäir ikveld.
Ses!
Turn Right - Jonas Brothers

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela