IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

korsnäs

Publicerad 2009-06-03 11:15:54 i

Körde me Blåa Faran ti Korsnäs. Gick häilt bra. Tänkt start halv 1 men vort ju klockon 1 nain gang. Så ja kom fram ti Emelie halv 2 typ. jor int så myki. Låg å sola på stutsmatton å nain gang baket 3 fo vi ti Simone. Ter satt vi bara å tala. Å så kom Amalia. Så tänkt vi att vi sko far ner ti Sale. Men Amalia vila int kör me sin vesp fö on trodd polisren va ut i byin. Å Emelies va utan bensin. Å Emelie väit int hu man ska tank. Så henars papp sko tank åt on. Så körd vi ner ti Sale. Så ringd Emelies papp att on måsta kom häim å kör mopedin ti Sale. Så skjutsa ja häim Emelie å så kör vi ti Sale igen å tå Emelie hadd tanka fo vi tibak ti Simone. Amalia satt på me meg å Simone me Emelie. Haha å tå Amalia å jag kom ti Sale (vi kom myki fortan än Emelie å Simone fö Emelies mopo e slö:D) så va e na små pojkar ter. Så gnisslar min bakbroms så segär ande ena: Du sko måst smöri bakbromsin, an gnisslar. Hahaha. Så sa en anin: Ni blinka int na tå ni körd tide. Hahaha. Så kom Emelie å Simone så gick vi in å köpt glass. Sedan satt vi på bänkin å tala. Å så kom Jonny å Johan. Johan va vel kvar i 5 minut å sedan fo an häim tibak men Jonny lömna. Vi sto vi Sale ganska läng å bara tala. Sedan fo Emelie å jag ti Emelie å åt. Sedan fo vi tibak å fundra på va vi sko jär sedan på kveldin. Vi bestämd att vi sko far å sem ti antingen Harrström ellär Mulurin ellär va fan e nu hett. Korsnäs e konstit xD Ja men så sko Emelie å Simone far å hämt sina saker å sko vi vänt vi Sale. Å vi sto å vänta vi Sale i 40 minuter. Så kom Emelie. Vi sko far ti Harrström å Simones mamm sko skjuts så vi körd iväg ti Simone. Simone å Emelie fö me Emelies vespa å Jonny, Amalia å jag fo me Simones mamm. Bara Emelie å Simone va å sema fö ja hadd int me na gräjjor å int Amalia hellär.Så vi va nu int ter så läng. Så Simones papp kom ett os å så fo vi ti Simone å åt bolla. Sedan fo Emelie å jag ti Emelie å skåda film. På The House Bunny. Å Emelie somna! Haha. Tråkit sällskap jag ji då. Hhah. Så sedan tå ja sko far väckt ja on å sa att nu far ja. HAhha. Ja skratta åt on ja. Va kul ju. Klockon va vel na yvi tolv tå ja fo kom häim halv 1 nain gang.
Ses!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela