IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

måndag

Publicerad 2009-06-15 22:47:42 i

vakna klockon 8 ida åv att en flugo misshandla me.. Ellär ja jag misshandla me sjölv tå ja försöka slå ihjäl flugon. Va en som låter såde irriterand. Men somna om men stäig opp klockon 10 fö ja sko ti stan me Jessica. Måsta ha na nya jeansbyxor så. Men först va vi via dagis me mitt avgångsbetyg ti mamm fö on sko kopier e. Men sedan åkt vi ti stan. Fo ti amarillo me gumor men å åt. Sedan gick vi runt å skåda. Köpt en tröj ellär boxarlinne som di häiter från JC å ett par nya jeans godis å seventeen. Fö Jonas Brothers va me där:D hahah. Å imåron släpper ti sett nya album. Can't wait!
Men nu ska ja slut.
Ses!
Shake it - Metrostation

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela