IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

måndag

Publicerad 2009-06-22 10:08:38 i

oj ha int skriva på en veko nu... men ja inget att skriv hellär. Midsomar tillbringa ja på skäre me familjin. Å hadd såde allmänt kul. Haha på lördajin kom ja på att ja sko ga å ta ett midnattsdopp. Å Jens : jag å tror ja kommer. Sedan tå vi hadd doppa os så tänkt vi nu semar vi en stånd dum som vi va. Haha jag fick senodraje i tåen å skräik: aj satan ja döjjer. Jens: scch! du ji som ganska högljudd. Hahah. Å sedan tå vi gick opp så va klockon halv 1. Så tå va e KALLT. Å tå sko vi ga å sov. Å föde första så ji e störand att ga å sem me vått hår! Å så fick ja sov me två täck en filt å så måsta ja sätt på mjukisbyxona å en huppar fö ja hadd så jävla kallt. Sedan vakna ja mitt i nattin åv va e va varmt. Haha. Men annurs händ e vel int så myki. Vi klädd en misomarstång som vanligt å åt pepparöikt lax som ji så jävla gott! Mums:) all lax försvann snabbt. Sko måst städ rume ida men ja kommer vel no skjut opp e ännu en gang. E ji så jävla råddot så ja väit int ens vann ja ska böri. Usch va jobbigt var trött bara åv att tänk på e. Hahah. Men nu ska ja slut!
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela