IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

mulit

Publicerad 2009-06-04 22:07:07 i


Ja hatar tå e ji mulit väder. Ji bara grått å e regnar int. GAAD. Blir så jävla arg. Regn nu åtminstone fö tå känns allt så myki betär. Å nu kommer fläir bli häilt gäli tå di hör eje: Ja älskar sommarregn. Så tycker ni att ja ji konsti å så tenkär ni på somarin ska e va sol. Men ett stilla sommarregn ji så himla härlit. Särskilt om man ji på skäre så hör man tå droppan faller på take. Å så tå man gar ut så luktar e rikti våt skog. Loftar så gott. Å att sem tå e regnar ji härlit. Men sol ji ji no bra å men. Regn mums:D Men ja. Ida va ja på kalas ti min syster Jessica. Fö on fylld förr lördajin. 23. Som ji ett så vacker nummer. Tycker jag å 17 e vakärt å. Haha. Men ni ska rikti skåd på siffrona så får ni si hu bra di passar ihop. On hadd rikti goda saker där. Mums mums. Ida ha ja spendera dagen me the sims 2. Ja sko vill ha the sims 3. Vårat Internet ha haft fäile ida. Var så sur tå saker int fungerar som ja vill. Men nu ska ja spel sims igen tror ja. Ha vort addicted åv he igen.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela