IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Our love won't survive.

Publicerad 2009-06-24 11:28:37 i


Tänkt ja sko få na lite skriva ida. Int fö att ja har så myki å seg men. Sko vill ha tag i Emelie så ja väntar på att hon ska logg in men verkar som ja ska få ta å använd min telefon igen. Bra att han kommer ti nytta nain gang å. Förutom tå an spelar musik fömme. Men ja. Stäig opp klockon 11 å känd me utvila trots att ja hadd haft konstiga drömmar. Först drömd ja att vi va på gymnasie å ja.. E va som våran första da å sedan sko vi häilt plötsligt ha gompa å skrinn. Haha.. Va no na anna onödot i ande drömin. Å sedan drömd ja att våran familj hadd i källarin in jävla stor pool. 3 olika bastur(va nu bastu blir i plural) Å 100 duschar typ. Å he i våran källar. He va lite konstit. Å precis furi ja vakna så drömd ja att ja spela en vikti fotbollsmatch mot Sverige me na personer. Men ja tänker nu int nämn na namn fö ja tycker int om dom. Haha. He jor int ti hellär i drömmin. HAha jag va skitdåli. Å he sa di åt me. Vafan vafö ji ja me på erat fotbollslag tå om ja ji så dåli? Haha. Men he mest konstiga va att vi spela matchin på gårdin våran? Hmm.. Å han ji ju int särkilt stor. Haha. Men ja mina drömmar ha ju aldri vari särskilt genialiska. Men ja int har ja vel så myki anna å skriv om. Fö ha bara vari opp i en å en halvtima. Men ska stann jer en stånd tel å skådar om Emelie loggar in annurs ringer ja åt on å hoppas att ja int väcker hon.
Ses!
Don't speak - Jonas Brothers

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela