IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

tisdag

Publicerad 2009-06-23 11:54:53 i

Ida stäig ja opp säint mot va ja brukar vakna 10 först gangon somna om å sov ti 10 yvi 12 ooops:D Så nu har ja smått huvuvärk yvi att sovd så läng. Men ida ska ja vel int jär na va ja väit åv. Blir vel att skåd en film igen. E ji så ja spenderar mina dagar me bra filmer. Ellär ibland ji e otroligt dåliga filmer å men he ska man int ta så hårt. Okej väit int vaför ja skrivar har absolut ingenting att skriv om. Jär e bara fö att ja int har så myki annat fömme. Men ja va ska ja diksuter. Ja Jonas Brothers nya album. Lines, Vines, Trying Times. Okej märk vaför di har me trying times fö di prövar på jättemang olika gräjjor på eje albume. Enda som ja int tycker om ji duettin som Nick har me Miley Cyrus. Låtin sko va jättebra om e int sko va Miley Cyrus som sko sjong an. Fö allvarligt ja tycker int on har särkilt bra sångröst. Å ja. Tål nu on int som människo hellär men he har nu int så myki me sakin å jär. Fö en anin sångersko ja int tål ji Vanessa Hudgens å henars låtar sitär ja å diggar. Å hon har nu int världens bästa sångröst hellär men. Men ja Jonas Broothers nya album ji no värt att lysen på tyckär jag. Täiras bästa album tyckär ja fast snedstege me Miley Cyrus. Hahah. Sorry all Miley fans. Otroligt att e finns tåli. Tyckär jag. Men ja. Ska vel försök få tag i Anna ida å tal me hon na lite. Men eftersom on aldri ji in på msn så ha ja int tala me on på skitläng. Så måst använd de gamla hederliga sättet å använd en telefon. Men måst vel vänt ti halv 3 typ tå kommer vel hon opp typ. Haha. Men nu ska ja vel slut fö no to e stopp i mina tankegångar.
Ses!
Black Keys - Jonas Brothers

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela