IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

konfirmation

Publicerad 2009-05-17 19:49:31 i

Papp ring å väckt me halv 11 fö an sko just start från Malax tå an sko kom ett men. Va bara å stig opp å lag se klar. Fo via Julia ett mina saker som ja hadd glömd tit i fridast. Fo häim så laga ja me klar fö ja sko på konfirmation ti Smessbyin, min kusin Robert hadd vort konfirmera. Va nu ter nain tima å så fo vi häim. Ikväll ska ja vel int jär na. Na läxor ska vel lagas å na tålde. Fick också väit att Norge vann Eurovision. Yes! Han som va så gulli ja höll på han. Bara 2 vekor kvar i skolan. Buri kännas nu. Usch va hemskt. På tisda ska ja ti frissan. Tror ja ska färg mörkt igen. Tyckt så myki om håre mitt mörkt. Men ja väit int. Får si tå ja kommer ti frissan. Men nu ska ja slut. Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela