IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Korsnäs -> Åminne

Publicerad 2009-05-17 19:42:44 i

Fo ti Anna som ja sko sov yvi vi. Sedan fixa ja me klart å så skåda vi lite på youtube å sedan så gick vi iväg ti Julia. Jag va skitlimi å vort arg på Anna tå on kom på tå vi va nästan fram att on hadd glömd pengan sin dähäim. Men ja fick sta å vänt ja så sprang Anna tibak å cykla sedan tibak me cyklin så gick vi ti Julia. Va nu int så myki folk där på förfest. Å sedan gick vi ti shell fö å vänt på bussin. Å Emelie klanta se tå on sko piss så fåll on bland na brännässlor. Haha. Tå vi stäig på bussin så va e ett jävla röikmoln fö folk tyckt di kona röik i bussin. Tå vi svängd in ti Petalax så börja Emelie å täjje ar skrik na hejarramsor som di har i hejarklacken. Haha jag å Anna plågades. Tack å lov sluta dom. Tå vi kom nära Åminne så gömd all väskona sin fall om polisren sko söik igenom bussin. Anna å jag smuggla me Amalie så vi va lugna. Men e kom bara in en ordningsvakt som sa vann vi fick drick å vann vi int fick drick. Så vi söikt os ti na båthus å spendera mesta åv kveldin ter. Orkar int tal om allt som händ där. Men Anna, jag, Emelie, Yolanda å Frida vila int far häim i nain äckli spybuss så Anna ring å fråga papp sen om an kona kom ett os. Å he gjord an. Så vi kom vel häim kanski 2 nain gang. Hadd int rikti stänikoll på tidin. Va så jävla trött tå ja hadd vari opp sedan 8 somna som in stock.

Kommentarer

Postat av: emelie

Publicerad 2009-05-21 23:51:31

hahaha vilken inlevelse pia ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela