IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

pizzakväll

Publicerad 2009-05-09 13:51:57 i

Dagen började me gompa. Löptest. Ja tror ja vort underkänd. Eller så fick ja kanski 5. Don't really care. Å tå vi gick ti skolan från gräsplan så bestämd vi att på kvällen sko Emelie å Julia kom ti meg så sko vi jet pizza å skåd film. Sedan vort ett mäir gäster. Simone, Anna å Yolanda vila kom å. Ti sist vort e så att Julia kom direkt efter skolan. Å Emelie, Simone å Yolanda kom me Emelies mamm tide nain gan furi 6. Tå hadd Julia å jag suti i en tima å sagt att vi va hungri. Satt å tala en stånd å så beställd vi. Sedan fo Julia å jag ett pizzona me Blåa Faran. Min vespa. Så åt vi. Vi åt opp allt förutom en beta som ja va så snäll å gav åt Jens:) Sedan gick vi opp på mett rum. Å tala, å tala, å tala. Haha. 20 furi 10 fo Emelie, Simone å Yolanda hem. Haha hadd int hinda si nain film. Å tå ti hadd fari så skicka Julia å fråga Jonathan vann di va. Di va vi Bygdegården å spana in nya 7:or. Haha. Så vi for ner ti Köpings. Så for vi ti Neste en vändo å sedan for vi ti Övermalax ti handlin. Va ter en stånd å samtala me lite olika människor. Sedan vila vi far ti Jonny fö an berätta att di hadd en ny hondvalp. Så Jonathan, Nico, Jimmy, Kevin, Julia å jag for ti Jonny men Jens for häim. Tala nu bara. Medan Jimmy to bort en strypning på vespon sen. Så gick vi å hälsa på hondan där ut. Å sedan gick vi in å kolla på ande lilla hondvalpin. Haha å Julia å jag växla ti babyspråk. Haha. Di måsta ju tro vi hadd na fäil. Gick ti Jonnys rume. Så skåda vi lite på Mr. and Mrs. Smith. Kevin, Nico å Jimmy gick å studsa. Kevin kom in tibak baket en stånd. Så satt vi å tala na. Så hadd vi vel no na lite myki ljud så vi råka väck Jonnys mamm. Oops. Så vi tenkt att e va lika bra å far häim tå. Så tå vi kom ut så såg vi att Jimmy å Nico tydligen redan hadd fari. Så fo Julia å jag häim ti jag å Jonathan å Kevin fo häim ti å. Kom häim halv 1 tidin. Så satt Julia å jag å tala ti halv 2 om allt möjligt. Om kveldin å tålde. Ida tror ja ja tar en pyjamasda. Å skådar på film. Får si va ja hittar på. Hadd tenkt kör ut ti skäre men tå e regnar så. Får lov å far imåron tå e ji morsda. Men e verkar nu ganska lugnt på regnfronten just nu men man väit ju alldri. Så ja is int kör iväg ti skäre. Åj si nu va ja ji dukti på å skriv. Leng sedan. Väit int riktit va ja ska jet ida. Blir vel na franska elu na. Ork int la na fö inveckla. Jens vila no sekärt att ja sko kom ti skäre. Hadd riktit dålit samvete ett tag. Kan ju int va så rolit fö han å va sjölv me mamm å papp ter. Men värst på skäre ji allt jävla pollen ter. Sko ga bra ida tå e regnar. Men imåron skiner säkert solen. Nu ska ja slut skriv å jär na anna. Kanski spel na spel. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela