IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

skäre

Publicerad 2009-05-24 17:46:41 i

Ja ha vari på skäre sedan i onsdast. Ha sola, sola å sola. Å så ha ja jeti skitgod mat. Tå papp ha kocka. Jag å e förvåna. Men papp min lyckas faktist ibland. Haha. Bara papp å jag ha vari på skäre. Jessica ha arbeta, mamm ha laga Jens redo fö stafettkarneval å tå förstar ni ju vafö Jens int va me. Så jävla skönt att jär ingenting. Men ja ha no ordna lite inför nästa frida tå men klass ska ti skäre mett. Så ja ha städa undan na vass å släng ondan na stora stäinar vi har i stranden. Å så bar ja ner piltavlon. TOngt ja väit. Papp tyckt ka sko lär me å kör storbåtin våran. Men an hadd ju no taji lite så man väit ju int hu allvarli han va. Öppna mitt bräiv som ja skriva i lågis ida tå ja kom häim. Haha. Tänker int skriv va ja skräiv. Men små skratt fick ja me no. Sedan skriva ja ett nytt bräiv som ja ska öpen i slute åv gymnasie. Vort 9 sidor allt som allt. Va rikti rolit å skriv. Täfö har ja ingen störr skrivlust nu. Så ska böri slut skriv nu. Ikväll ska ja läs på finskaprov å förbered me mentalt fö skolan. Hahah. Hejsvejs:D lagar en bild hit så e int var så kort:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela