IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

skola wei

Publicerad 2009-05-11 19:48:02 i

Ny vecka och skola igen då. Bara 3 vekor kvar nu då. Tror ja. Har ingen koll alls på ede. Slutar i alla fall 30.5. Skönt. Men dagen börja me att Kimi vila var utsläppt å mamm släppt int ut an fö an bara skälld tå an va ut. Kom å släika me i ansikte kvart furi 7 kanski. Hah som ja sko stig opp tå. Så börja an gnäll. Hålld på så tärt ja ropa åt an att försvinn. Lite smått dålit samvet fö he nu. Känd me halvdöd tå ja stäig opp som vanligt på månda. Hadd svårt å somn så. Skolan va nu som an va. All va lite smått trött efter häljen. Haha all hadd som vanligt myki å berätt om häljen å Anna å jag: VI gjord int na! Haha. I alla fall int på lördan jo ja na. Pyjamasda. Skåda på She's the Man igår. Fyfan så jävla bra film skitkul å så ji ju Channing Tatum så himla snygg å. Föreslo fö Anna att vi sko si an på lörda. Så e blir väl Korsnäsx2 anje häljen. På frida ska Emelie å jag å mopedragga. Haha. Me blåa faran å hennes moped. Va han/hon nu heter. Min vespa e en hon. Ha ja bestämd. Ja ji häilt frisk. Haha. Nina ida: Man blir ju smått kåt åv jordgubbscider. haha. så tilläger on: tålde barngräjjs som int har na alkohol i se. Hahaha. Bara Nina som blir kåt åv he. Ni som läser min blogg måst ju tro att folk i Finland ji häilt sjuk i huve. Förtjäna 15 € ida å. Tå vi stängd vårat företag i Ung Företagsamhet. Haha så nu har ja 30 € å nu ha som Jens bestämd att han int vill ha en studsmatto. Å tå vort ja skitfitti. Hadd rikti sikta in me på att köp en studsmatt å så skiter an i e. Men skit i e tå. Haha å så tå vi gick ti bussin.
Nina: Känner ni som alldri att ni sko vill bryt båda bäinen åv är?
Anna å jag: Haha. Nä vi ji normal vi.
Så tala vi om i klassin va vi sko jär sista dajin i skolan. Så föreslo vi att vi sko far ti Julias skär. Tycker ja låter jättebra. Fö tå kan vi ju eld bastu, grill å ga sem. Vi kan nu no far ti mett skär å men e ji ju länger he. Men vi har nu kanski störr bastu tå men. Vi får si va e var. Bara int e var att vi far ti stan. Fö he ji så jävla tråkit. Men nu ska ja slut å jär na anna.
Ses!
I get it - Kate Voegele

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela