IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

twilight-hysteri

Publicerad 2009-05-20 15:52:22 i

Men GOD nu får di vel fö jävlar gev opp me ede jävla twilight. Ja tycker om böckren å filmren å. Men ja ji ju int häilt jävla knäpp. Böckren ji faktist mina favoritböcker efter harry potter. Men guud. Allt e je jävla talase om e. E ji som först i oktober eller november som nästa film kommer ut! GIVE IT A FUCKIN REST! Tilåme nästa Harry Potter filmin kommer furi å ja älskar Harry Potter men ja måst entå int ga runt å tal om he varenda vaken minut. Härrigud. Å jag tycker int ens Robert Pattinson ji snygg. Enligt mitt tycke. Okej ni får tyck va ni vill men bespar me smärtan att måst hör på e häila tidin. Å så om ni äntligen sko ha chansen å träff Robert Pattinson så sko ni bara sta å gap ellär så sko ni skrik som na jävla galningar. Tal nu ordentligt tå. An ji ju en jävla vanli person. Tänk sko folk jär såde tå ni kom gu va störand! Men nu tå ja ha skriva åv me ska ja skriv lite om Harry Potter. Filmin har premiär 15 juli i Storbritannien tror ja e va. Så kommer vel hit nain gang baket he. JEIJ! Enjo the pictures!





Ja å som ni sekkärt förstar så egär ja INT bildren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela