IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Finnish is eating up my brain

Publicerad 2009-11-03 18:22:18 i

Va hem från skolan ida å. Satsa på en hel feberfri da innan ja far tibak. Vilket ja ha haft ida så imåron bli e skola fö mig å. Å så blir e finskaprov å. Så he ha ja spendera dagen me. Finskaord. Å na lite grammatik. Å så ha ja fläta häila mitt hår i små flätor. Vilket to jävla läng så he to väl no opp mesta däilin åv dagin. Ikväll ska ja bara plugga å så ska ja koll på Ugly Betty å Desperate Houswives. Men he va vel allt ha ju int hend så myki tå ja ha vari dähäim häila dagin så.
Ses!

anje mest fö att ja diggar låtin. Ha aldri skåda på Supernatural.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela