IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Fredagen+lite lördag

Publicerad 2009-11-28 11:28:09 i Vardag,

Skriver lite om fredagen nu då eftersom ja kom häim så säint igår. Kom häim typ 20 yvi 1. Va skittrött å gick ti sängs direkt. Ja men fo ti Emelie direkt baket skolan. Jag jor int så myki skåda på medan Emelie fixa allt. Hhahah. Eller ja vek servetter. Då va ja dukti tyckt ja. Under kvällen tala vi vel mest resten av gänget sjöng å lite singstar. Sen kolla vi Idol. Haha otroligt att di lyckades få meg att skåd på Idol. Å ja dödd int ondi upplevelsen. Hhaha. Jessica kom ett me typ nain gang baket halv 1. On kanski no va närman 1. Ida vakna ja klockon kvart furi 8 åv att Kimi spydd ondi min säng. Mysigt. Ropa på mamm. Hahha. Läit som en 5-åring. Stäig opp halv 12. Så ha vari opp i typ en tima. Ida ska ja vel försök städ. Å så ska ja la en snödans så vi får na j*vla snö ti Malax. E lillajul ida å har verkligen int känlsan för e. Nu ska ja spel na spel å sedan ska ja försök buri me rume mett.
Ses!

Taget iår. Vafö försvann e? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela