IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Friday the 13th

Publicerad 2009-11-13 17:35:15 i Funderingar,



Gud va ja buri var trött på allt jävla snack om fredag den 13. Vi lever i 2000-talet å folk tror allvarligt fortfarand på tålde? Allvarligt? Ji ju så jävla löjligt. Folk uppmärksammar ju bara att nainting händer fö att e just ji fredag den 13. Sko e va en vanli månda sko du int lägg märke ti e. Jag ji till exempel född på 13. Int en fredag men en lörda. Å ja tycker nu int att mitt liv ha vari follt me otur. Å dessutom sko tålde skrock verkligen stämm sko ja ha haft otur i 7 år till exempel tå ja laga sönder ande speglin. Å no ha ja gaji ondi mang stegar. Ja kan int fatt att folk fortfarand tror på na såje dumt. Men sure tro va ni vill men ni gar ju miste om saker om ni nu tror på tålje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela