IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I know your ex did you bad

Publicerad 2009-11-17 17:08:24 i Vardag,

Ojoj min aktivitet e så otroli ibland. Anledning ti att ja ha vari så dåli å uppdater sönda å månda ji att på söndan va ja typ bort häila dagin å igår va ja på mattestöd å sedan va ja så jävla trött. Skolan ida. Gick vel helt bra. Hadd ett förhör i religion som däremot gick åt röven men ja orkar int rikigt bry me fö e va om ett tråkigt ämne. Läst i bokin men va så jävla tråkigt att ja häila tidin börja tänk på annat vilket resultera i att e gick skit. Annars inget speciellt ida. Enda planer ji vel Desperate Houswives å Ugly Betty. Kul kul. Å så nörd spel på min dator förstås:)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela