IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I've been empty so long

Publicerad 2009-11-11 17:15:41 i

Hej! Börja dagen me att vi fick ut betygen. Va vel no relativt nöjd. Fick 6 i finska så:) Å så bestämd vi Lucia å na tåli. Efter he hadd vi rella. Tala om nainting som ja int riktigt minns. Hahah bra:) Efter matin hadd vi biologi. Tala om cellen. Tycker anje kursin verkar enklan än ande förra vi hadd. Sedan hadd vi psykologi. Va rikti bra. Fast ja tycker att psykologi e lite bullshit. Handlar ju om lite flumm som ens tankar. Å tå nain segär psykologi så tänker ja automatiskt på psykolog. Å he ji väl en person som ska få folk å må bra. Så ede ji ju fö meg typ att lär se hu man sir att personer mår dåligt. Å he tycker ja int folk jär. Som förr vekon tå ja hadd en skitvecko så int märkt ju nain att ja mådd skit tå heller. Eller så brydd ingen se. Janå nu ska ja slut dra mina funderingar. Kanski ja bara ji jättebra på att dölj hu ja känner? Hmm. Sista timan hadd vi fysik å gick igenom na storheter eller na tåli. Kom hem å gick å satt me framfö TV. Planer fö ikväll ji väl att skum igenom na psykologi. Å så tänkt ja skå på en film men får skåd hur he var. Annurs ska ja väl bara chill. Men en gad nyhet ji att e snöar! 5-åringen i mig kom fram igen. ÄÄÄÄLSKAR SNÖ! Nu ska ja avsluta eje å gå å häng mig elleer nånting annat underhållande xD

Ses!

 

Annas nya amazing video:) Som on ha dedikera ti mig:)

(Hoppas int du tar illa opp Anna fö att ja lägger an på bloggin)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela