IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Leave while there's still hope for escape

Publicerad 2009-11-10 17:56:37 i


Tisdag. Börja me dubbeltima fysik å he gick vel häilt bra men ja e verkligen int en person som tycker om fysik. Kanski fö ja aldri ha vari en nyfikin person? I alla fall int vafö saker ji som e ji. E bara ji så. Efter he hadd vi psykologi å he va no rikti kul. Ett åv de bättre ämnena i gymnasie. Efter matin hadd vi Samhällslära. Mesta däilin åv timan va vi sjölv. Å jag tyckt att samhällslära verka intressant. Eller mäir intressant än i högstadie å jag älska ju typ samhällslära i nian så. Sedan hadd vi biologi. Int ett åv mina älsklinsämnen men vi har ju härli lärar så. Sista timan hadd vi rella. Tala om olika saker. Minns int riktigt va vi jor. Hhahaha. Ja tyckt i alla fall att e va ganska roligt. Så på he stora häila så va e en bra dag. Ikväll så blir e å bänk se framfö Tv å skåd på Desperate Houswives å Ugly Betty. He va vel allt ja hadd på hjärta ida. Ork int riktigt me anje bloggin egentligen så.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela