IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

You can't blame me for hating it

Publicerad 2009-11-25 16:57:41 i Vardag,

trött. ha börja varenda inlägg me he orde anje vekon. Väit int ja känns som om ja aldri sko få tillräckligt me sömn. Ida försovd ja me 35 minuter. Roligt. Stressa runt å hinda faktist riktigt bra. Biverkningar från vaccine: har sjukt i armin och i magmusklren. Så e gick int å skratt ida. Utan att vrida sig i smärtor. Ida ska jag vila å försök kom me i säng tidigt. Tänkt egentligen ga ut å ga me hondin men känns nu int så riktigt skönt he me anje armin. Fö ja brukar ha Kimis koppel i vänster hand så an får ga mot dike. Intressant information bara tillgänglig på min blogg. Hhahaha. Men nu ska ja spel na spel.
Ses å Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela