IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

You got me back again

Publicerad 2009-11-06 18:53:34 i

Freedag:) Hadd moddeprov första timan. Gick faktist riktigt bra. Men ja väit ju int na än. Sedan hadd ja håltima. Ja läst på finskaorden å laga musikjotton. På finska fick ut proven. Å jag som tyckt att he hadd gaji rikti bra å ja gick 5- å ja va just å just godkänd. Men jaa. Var vel å far å tent opp e. Joy. Sedan va e mat å sedan kom wc-pappre å hushållspappre. Så vi sto å lassa åv he. Mindre kul syssla. Å så hadd di dagsamling medan å så kom di å sa att vi sko last tystan. Försök å last tyst? Tro mig e ji svårt. Engelska. Jor nu int så myki. På musik så sjong vi bara. På matte sko vi räken men skippa he å hadd en tävling iställe. Ida ska ja bara skåd på na One Tree Hill å ta e lognt. Skönt me ny period no fö att anje periodin ji ganska hård men. Jaa. Bara å ta e som e kommer.
Ses!

Kör en Kate Voegele låt ida:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela