IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Be gentle with me

Publicerad 2009-10-01 15:03:08 i


Lalalaala ji på bra jumör nu. Fö nu ha ja äntligen fått tandläkarin uvistöika. Ellär tandhygenisten. Å hon va snäll å sa att ja hadd så bra tänder att on int tyckt att ja sko måst kom ti tandläkarin varenda år. :) Jeeeij. Ja å så körd ja ti skolan ida tå. Fö ja va ti tandläkarin på måronin. Å förstås ida tå så va e ju minusgrader tå. Jeij. Så ja fick lass påmme follt me kläder tå. Langkalsonger,jeans, utebyxor å utanpå he mjukisbyxor. Top, kofto, huppari å utejackon. Pro giss vem som så ut som michelingåbbin? Hahaha:D Å så förstås na vantar. Men ja fröus om händren. Så tå ja kom ti skolan så va mina fingrar jätteröd. Skönt. Hinda bara va me på halva moddetiman. Sedan hadd ja dubbeltima teckning å fick äntligen klart ede "min hembygd" Så nästa gang ska ja buri me perspektiv elu va e nu hett. Sedan bakit mat va e dagsamling. Å sedan engelska. Tå måsta ja presenter harry potter gräjjon. Ja hatar å jär tåli. Men gick nu som e gick. Int gick e nu så bra. Sedan "fick" ja ha dubbeltima i finska. JÄÄIJ. Not! Men jor nu relativt lätta saker ida så. Sen körd ja hem. Å frös int nainstans!:) Men nu vort ja hongro så ja ska ga å lag na å jet.
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela