IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Bring me back to life

Publicerad 2009-10-25 10:55:10 i


Hallå. Sittär å lyssnar på musik just nu men ji lite störand me bara en hörlur. Men he gar no relativt bra. Haha ja va fundersam ida jag. Stäig opp halv 12 gick i duschin. Sedan gick ja på datorn en stånd å sedan tå ja sko slut va på datorn så skåda ja på klockon på datorn å han visa 10:52. Å jag bara: va faan!? Så tydligen i natt så sko man vrid tibak klockona en tima. Kul fick ju en extratima nu tå:) Hahah. Ida ska ja på kalas ti Ia å Maiju. Ia fyller 1 år. Min kusins barn. Så he ska väl bli roligt. Får ju na gott i alla fall. Hahahah:D Så sko velva ter ti 2. Så far 1-tidin sa mamm fö vi ska ett mommo. Om nain undrar hu min lillebror mår så ji e vel no bra. E blöder no fortfarand såre hans. Men an sittär ju på datorn som vanligt så int ji e vel na allvarligt fäil på an. Andra planer fö ida ji vel att skåd på dessa underbara program

He va vel allt. Ses!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela