IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

hitt på en egen rubrik:)

Publicerad 2009-10-05 17:24:58 i

Orkar int funder ut en rubrik å vill int skriv månda som rubrik fö... ja vill int. Vädre ji tråkit å ja känner me frysen. Så ja sittär men en filt runt me. Mysit. Sittär dessutom på mammas dator fö ja orka int start min egen. E så jävla trött. Imåron har vi nain flummda. Vissa från gymnasie ska på nain båt elu na så vi sko jär na. Men ja minns int riktit va vi sko jär. Hahaha. Dagen ha gått slött. Verkligen slöött. Hadd finska å ja måst ja seg na mäir? Sko dessutom måst buri läs på na finska ida räken na matte å skåd igenom na oregelbundna verb i engelsk. Har inga läxor tärt imåron men ja fick kanski 15 uppgifter i matte å räken. Å ja fattar int nain åv dom:D Sköönt. Sarkasmen e ett måste i mitt liv. I might die this year. Ja har inget intressant å säga fö ja e trååki å en youtubebitch tack vare anna:D haha ja ji häilt obcessed åv youtube. Han som kom på youtube ska få nainting åv meg. Hahaha tänkt skriv na bra tide men ja kom åv mexD Eller kom int på na häiter e. Ja ska ja buri skriv om ännu mer ointressanta saker som va ja har påmme å hu ja har håre ida? Haha That would be the day. Fattar int att folk föde första ork skåd he. Men största förvåningen ji att nain ork läs he sedan å? Å ännu tel kommenter. Gaaad. Folk e ju lika obcessed av bloggar som ja ji åv youtube. Hahaa. Ida ska ja vel försök rör på mitt feta röv utomhus å ga på en promenad me vovvin. Men nu ska ja slut.
Ses!


Mmm vort snål på popcorn ja nu.. Vill haaaaa:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela