IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I hang on your words

Publicerad 2009-10-17 10:51:15 i

Hejsan! Okej nu tå ha e börja var mörkt så sover ja tydligen läng. Ha sovd ti halv 12 ida. Så ja ha sovd i 12 timar. Vilket int ji särskilt skönt fö ja ha fått huvuvärk åv e. Ja kan int sov fö läng tå får ja he. Myysigt. Fick rume mett färdistäda igår å:) Så nu ji e fiint å rent där. Å e förvärrar int min astma eller pollen. Hahaha. Ida e vel enda planren att buri på ande jävla bokanalysin å så ska ja far på min kusin förlovningsfest klockon 5 tror ja e va. Så he ska vel bli kul. Sko egentligen måst ta bild på mitt rum medan e sir ut som e jär. För som vanligt så kommer e vel int si ut så na läng. Minns int når e säinast ha vari såje vackert. Men egentligen så ji ja int rikti klar na än. Ha int torka ur glasskåpen. Men he ji fö mamm hadd int na medel ti he. Så he var vel å lag nain ani hälj. Guud va intressanta inlägg ja har ida då. Hahahahah. Samma väder ida som igår. Bara att int e regnar. Okej Yellowcard å Soho Dolls ingen bra ide tå du har såde halft i huve. Dagens upptäckt. Men nu ska ja slut å jär na viktigt. Möjligtvis... om ja orkar... vilket ja int jär så... ja ska jär na ovikitigt xD
Ses!

Kommentarer

Postat av: Sabi - Hoppet om att bli skådespelare

Publicerad 2009-10-17 22:22:13

Tycker du att Foki var den rätta personen som skulle vinna Årets blogg, om inte vem? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela