IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

I sense I'm giving in

Publicerad 2009-10-20 11:47:25 i

Sittär på håltima nu å sko egentligen räken na matte men ja räknar bara fäil så ja gav upp. Faan kommer få underkänt i prove. Sko siti fint me ledit nu känns e som. Bra me ida ji ju att vi int har na finska:) Å ingen engelska hellär. Anje engelskan vi har just nu ji så enkel att e ji tråkigt som fan. Nästa tima har vi musik. Å jaa musik ji ärligt talat int särskilt kul. Va å tala me Pia förra timan å hon sa att ja sko kanski bord sätt tel na musik å teckning tå ja ska var barnträdgårdslärar. Känns så skönt å väit va man ska jär me sitt liv. Tycker synd om ti som int väit he na än ja. Ha ju vari ganska säker på min sak ja sedan 8:an tå ja va på prao ti dagis. Eller tå veta ja säkert att ja sko arbet me barn å sedan fo ja ti lågstadie nästa gang ja fo på prao. Å he va inget fö meg. Så tridi gangon vi hadd prao så fo ja ti ett dagis på nytt. Egentligen ska man ju far ti tri olika ställen men jaa. Fråga om ja fick far ti ett dagis igen. Å ji fortfarand nöjd me mina val i högstadie om praon. Sko int endär dom fast ja sko konn. Men nu ska ja nörd musik å na annat roligt hittar ja vel på å:)
Ses!
Overcome - Better Than Ezra(8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela