IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Lördag och Söndag

Publicerad 2009-10-18 14:40:36 i

Nu ska ja skriv ett snabbt inlägg fö ja ska ti grannin på mat å sko egentligen buri ga tit nu å sittär fortfarand i pyjamas. Igår va ja på förlovningsfest tå fö min kusin Johan ha förlova se. Å he va vel häilt bra. Träffa nu na släktingar som ja int sitt på ett tag. Fo dit ti klockon 5 å så va vi vel tär ti klockon 8 halv 9. SKjutsa hem mommo å sedan hem ti Malax. Jag poppa popcorn tå ja kom häim å så skåda ja på House of Wax. Väit int hu mang gangor ja ha sitt han filmin. Så jävla bra. Gick å sov halv 12 va skitrött. Sedan vakna ja typ 4 på måronin av magaknip så in i helvete. Gick å blött opp en handduk i kallt vatten å satt an på magan. Hjälpt så ja somna om. Eller ja släng först ner handdukin på golve. He ska ni pröv om ni har sjukt i magan men fonkar bara om man tror på e sko ja tro. Sedan ida så satt ja på datorn en stund å nu säinast timan typ ha ja suti å försöka lag en bokanalys. Så nu buri ja vel var klar me han ska bara räinskriv. Kanski väit int hu mang sidor an ska va än så. Men nu ska ja spring iväg å klä påmme.
hejssvejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela