IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

Oh baby won't you cry

Publicerad 2009-10-26 19:58:56 i

Uppdaterar lite säinan ida fö att ja ha vari slö. Brukar ju oftast uppdater direkt baket skolan. Men ja ha suti å skåda på One Tree säsong 3 å 4. Så he ji anledningen ti att ja ha vari dåli på att uppdater. Jag börja dagen ida me att sov på bussen. Va leng sedan he ha hend. Men va jävla skönt i alla fall. Första timan hadd ja ingenting så ja laga matteläxon å så va ja på datorn. Sedan va e dags fö dubbeltima i matte. Jiippi! Sarkasm. Gick igenom na nytt ida igen. Å ja fatta int så myki. Så kommer va ett helvete å lag läxon ida. Som ja int ha fått laga na än. Ha int ens orka skåd på an. Efter maten hadd vi finska. Fortsatt på vårat pararbet jääkiekko. Gick vel som e gick. Tyckt int vi kom nain vart men ja.. Ska nu ha klart e tärt torsdan?? Minns int riktigt hu e va. Å sedan va e bara två engelska timar å genomlid. Lika tråkigt som vanligt. Sovd på häimvägin å. Å efter he så ha ja int gjort na. Men nu ska ja nörd youtube en stånd å sedan väntar matteläxan å duschen.
Ses!

Som Anna brukar seg: Mitt internet ji en störr hor enn miley cyrus. Stämmer bra på vårat jävla internet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela