IT'S HARD OUT HERE FOR A BITCH

She Lives In A Fairytale

Publicerad 2009-10-22 18:29:15 i

Egentligen sko ja läs på finska nu. Ha läst igenom e en gang å sedan så datorn så lockand ut så ja tänkt ja jag sko uppdater bloggin. Sko verkligen måst läs på ede finska. Vi har förhör imåron å ja fick räida på först ida att vi har förhör. Som Anna säger: myysigt! Hahaha. Sedan så väntar min kära mattebok påmme å:) Hahaha. De blir väl kul. Inte. Ida tänker ja va dåli å int ga ut å ga me hondin fö ja ska läs på finska å så orkar ja int ida. Snabb genomgång av dagen. Börja me modde på måronin. Vi fortsatt me ede lilla grupprojekte. Håller på å analyser en novell. Å tro mig e ji int så roligt. Sedan va e dags fö dubbeltima teckning å he va ju roligast på häila dagin. Satt å färgläggd mitt perspektiv. Kul. Ede va int sarkasm btw. Mat å sedan engelska. Va som vanligt. Gjord enkla uppgifter å tala om saker som man redan veta. Å sedan va e dags fö dagens höjdpunkt! Finska x2. MUMS, eller så int. Ska försök la ett langt inlägg så e tar lengär furi ja måst buri läs på finska. Hahah:D Kom på igår att ja ska buri la opp youtube-videor som matchar mina rubriker. Så kan ni ju få lyssna på min blandade musiksmak. Ja lyssnar på allt nästan i alla fall. Opera har ja lite svårt me. Hahaha xD Men ni kommer säkert märk e snart tå ja börjar lag opp mäir videor i bloggin. Sittär å lyssnar på typ Paramore eller Yellowcard en stånd å sedan byter ja ti Hilary Duff eller Jonas Brothers. Ja skrattretand ja väit ja lyssnar på Jonas Brothers. Som sagt lyssnar på he mesta. Men en musikstil som ja hatar över alla i denna värld så ji DANSBAND. He ji fan helvetets påhitt fö att plåg Anna å meg. Gaaad ett sätt att plåg ihäl meg sko va att stäng in me i ett rum me dansband som spelar. Eller Miley Cyrus. Men ja lysen på he ni vill. Men ni kommer int si meg digg dansband naingang. Ja börja tänk på en sak. Tänk sedan tå vi e relativt gambäl å har barn så kommer "våra" band sekärt anses va jättemesi av våra barn. Fö tå våra försäldrar va ong så va ju sekärt dansband "jättehäftigt". Men nu måst ja faktist slut å ta itu me finska å matte. Önska mig lycka till:)
Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Pia

22-årig finländare. Studerar till socionom vid Yrkeshögskolan Novia och resten av tiden spenderar jag på internet. Skriver om livet, mina konstiga funderingar, filmer, musik och allt mellan marken och månen. Helst om det vid marken dock.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela